Baza wiedzy

5 elementów stron e-sklepów, które zwiększają sprzedaż

Sprzedaż w e-commerce zależy od wielu czynników, w tym także od tego, co znajduje się na Twojej stronie internetowej. W tym wpisie chcemy pokazać Ci pięć ważnych elementów sklepów internetowych, które mogą przyczynić się do zwiększenia sprzedaży w Twoim e-sklepie. Sprawdź, czy wykorzystujesz je wszystkie!

Czytaj dalej
3 najskuteczniejsze strategie do wypromowania e-biznesu

Zastanawiasz się nad otwarciem sklepu internetowego (lub nawet właśnie założyłeś/aś taki sklep), ale powstrzymuje Cię jedno powracające pytanie – czy i jak zdobędziesz klientów? I właśnie o tym chcemy porozmawiać w tym wpisie. Tak naprawdę na start, potrzebujesz tylko trzech strategii marketingowych, które Ci w tym pomogą. Jakie to strategie? „Jak zdobyć klientów?” to chyba […]

Czytaj dalej
Stwórz sklep internetowy sprzedający ebooki

Z technicznego punktu widzenia, sprzedaż ebooków to bodaj najprostsze zadanie, jeśli chodzi o e-handel. Odchodzą bowiem takie kwestie jak magazynowanie, współpraca z kurierami, czy zdjęcia produktowe – wszystko dzieje się w 100% online. Jednak nie oznacza to, że na osoby chcące sprzedawać ebooki nie czeka żadne wyzwanie. Stworzenie sklepu internetowego oferującego ebooki nie jest tam prostym zadaniem, jak mogłoby się wydawać. Zobaczmy, jakie wyzwania czekają osoby, które chcą zająć się takim biznesem.

Czytaj dalej
AI w e-commerce

Sztuczna inteligencja zrewolucjonizowała prawie każdą dziedzinę życia, także handel internetowy. Chociaż jest wiele aspektów AI w e-commerce, to cztery z nich mają szczególnie szerokie zastosowanie, niezależnie od tego, jaki rodzaj sklepu internetowego prowadzisz. W tym wpisie pokażemy Ci, jak AI może pomóc Twojej firmie poprzez optymalizację cen, personalizację, chatboty i AR.

Czytaj dalej
Zadbaj o customer experience (CX) w swoim sklepie

Klucz do sukcesu w e-handlu składa się z trzech czynników – dobrej oferty, dobrego marketingu i dobrych doświadczeń klientów (CX). I właśnie o tym ostatnim elemencie chcemy dzisiaj porozmawiać, bowiem może być on czynnikiem decydującym o tym, czy dany klient kiedykolwiek wróci zrobić kolejne zakupy w Twoim sklepie internetowym.

Czytaj dalej
Omnichannel wady i zalety

Jeśli działasz w branży e-commerce, na pewno zetknąłeś/aś się z terminem omnichannel lub multichannel. W skrócie chodzi o prowadzenie sprzedaży i komunikacji z klientami w wielu kanałach jednocześnie. Obecnie to dominujące podejście w sektorze e-commerce, ale nie oznacza to, że jest ono pozbawione wad. W tym wpisie przyjrzymy się omnichannel i zobaczymy, z czym wiąże […]

Czytaj dalej
Przesyłka pobraniowa – przeżytek czy nadal ważna forma płatności?

Jeszcze nie tak dawno temu wysyłka za pobraniem była jedną z najczęściej wybieranych form płatności za zakupy w sieci. Dzisiaj, w erze natychmiastowych przelewów i paczkomatów, popularność tej formy płatności nieco spadła, co jednak nie oznacza, że ta opcja powinna zniknąć z Twojego sklepu internetowego. Zobaczmy, co warto wiedzieć o przesyłkach pobraniowych i ich popularności.

Czytaj dalej
Płatności odroczone – ważny trend na rynku

Już 15% polskich e-konsumentów choć raz kupiło jakiś produkt i zapłaciło za niego przy użyciu mechanizmu BNPL, czyli właśnie płatności odroczonych. Jeśli prowadzisz sklep internetowy, warto zainteresować się tą formą płatności, bowiem może się to przełożyć na realny wzrost przychodów.

Czytaj dalej
Czy Twój sklep jest gotowy na Omnibusa?

Pod koniec 2019 roku Parlament Europejski i Rada UE opublikowała dyrektywę numer 2019/2161. Dyrektywa ta jest szerzej znana jako dyrektywa Omnibus i trzeba przyznać, że wprowadza niemałą rewolucję w świecie e-handlu. Jeśli prowadzisz sklep internetowy i nigdy nie słyszałeś/aś o tej dyrektywie, koniecznie zapoznaj się z tym artykułem, bo Omnibus przewiduje także kary dla sklepów, […]

Czytaj dalej
Wykorzystaj wyprzedaże w e-commerce do maksimum

Chcesz zwiększyć sprzedaż? Pozyskać nowych klientów? Zwiększyć wartość koszyka (AOV)? Wyprzedaż jest dobrą odpowiedzią na wszystkie te trzy pytania. Aby jednak wyprzedaż się udała, trzeba zadbać o kilka ważnych elementów. I właśnie o tym chcemy dzisiaj porozmawiać. Chyba nie ma klienta, którego nie interesowałyby wyprzedaże. Możliwość kupienia produktu, który Cię interesuje po niższej niż katalogowa […]

Czytaj dalej
Jak obecna sytuacja gospodarcza wpływa na e-commerce (i co możesz z tym zrobić)?

Wojna w Ukrainie, szalejąca inflacja, trudne warunki gospodarcze – wszystko to ma duży wpływ na zachowania konsumenckie Polaków. Jak wynika z zeszłorocznego badania, co trzeci ankietowany przewiduje, że jego sytuacja finansowa będzie się pogarszać. Jak te czynniki wpływają na polski sektor e-commerce? O tym porozmawiamy w tym artykule. W lutym tego roku wskaźnik inflacji osiągnął […]

Czytaj dalej
Wyzwania logistyczne 2022 – jak się przygotować?

Każdy rok przynosi nowe wyzwania i nie inaczej jest w branży e-commerce. Oczekiwania klientów stale rosną, a sklepy internetowe starają się za nimi nadążyć. Jednym z obszarów, w którym należy być gotowym na więcej pracy, jest logistyka. Czego możemy się spodziewać po nadchodzącym roku jeśli chodzi o wysyłkę zamówień do klientów?

Czytaj dalej
Oprogramowanie i optymalizacja magazynu – z jakich rozwiązań technologicznych korzystać?

Optymalizacja magazynu to podstawa sukcesu firmy sprzedażowej. Porządek, błyskawiczna organizacja wysyłki, szeroka współpraca z dostawcami – niby oczywistość, ale wyzwania rozwijającego się e-commerce, stawiają przed oprogramowaniem magazynu całkiem nowe zadania. Jak go optymalizować?

Czytaj dalej
Dlaczego warto outsourcingować logistykę i IT?

Outsourcing wymyślił Henry Ford, żeby samochodami mogli jeździć nie tylko najbogatsi. Dzisiaj coraz częściej zlecamy usługi logistyczne i IT na zewnątrz firmy, ponieważ za sprawą rozwijającej się technologii, potrzebujemy usług wysoce wysoko wyspecjalizowanych, szytych na miarę a jednocześnie dostępnych cenowo.

Czytaj dalej
PUDO – im łatwiej, tym lepiej

To kluczowy, najbardziej dynamicznie rozwijający się trend w logistyce. PUDO jest coraz częściej wybieraną formą dostawy zarówno w Polsce, jak i Niemczech, Francji czy w Finlandii. Czym PUDO jest i dlaczego właśnie teraz zyskuje na popularności?

Czytaj dalej
Sprzedajesz w Internecie? Automatyzuj wszystko co tylko się da!

Jeśli chcesz konkurować z gigantami e-commerce takimi jak Allegro, Amazon, Zalando czy Empik (i wygrywać), musisz realizować zamówienia tak szybko, jak oni. Tylko, że w przeciwieństwie do ciebie mają oni ogromną przewagę… skalę. 

Czytaj dalej
VAT UE w branży e-commerce – co się zmieniło?

1 lipca 2021 roku wprowadzono zmiany w podatku VAT w handlu internetowym dla państw członkowskich Unii Europejskiej. Oznacza to, że zakupy na popularnych chińskich platformach sprzedażowych nie są już takie tanie, a rodzime firmy mają do czynienia z poważną rewolucją. W artykule wyjaśniamy, jakie zmiany zostały wprowadzone i co oznaczają dla branży e-commerce.

Czytaj dalej
10 pytań, które musisz sobie zadać przed peakiem sprzedażowym

Każdy peak sprzedażowy to dla Twojego sklepu duże wyzwanie. W tym czasie jest znacznie więcej zapytań, zamówień i… problemów. Na szczęście na wiele sytuacji, które wiążą się ze zwiększonym popytem na sprzedawane produkty, można przygotować się wcześniej. W tym artykule zgromadziliśmy dziesięć kluczowych pytań, które powinien zadać sobie każdy właściciel sklepu internetowego, zarówno przed jak […]

Czytaj dalej
Logistyka firm kurierskich – jak to się dzieje, że paczka dociera tak szybko?

Najlepsze sklepy internetowe są w stanie dostarczyć paczkę w czasie poniżej 8 godzin. Dla wielu klientów ten fakt jest wciąż zdumiewający. Jak to się dzieje, że paczka jest w stanie w tak krótkim czasie dotrzeć do klienta? Zaraz odpowiemy na to pytanie. Zwrócimy też uwagę na kilka kluczowych warunków, które muszą zostać spełnione, aby paczka […]

Czytaj dalej
Ekologistyka – jakie rozwiązania we współczesnej logistyce są eko?

Obecnie trend na ekologiczne zachowania rozrasta się w zawrotnym tempie i obejmuje różne dziedziny życia. Powstają ekologiczne źródła energii, a na półkach sklepowych można znaleźć ekologiczne proszki do prania oraz BIO żywność. Również wiele marek odzieżowych wykorzystuje 100% naturalne materiały do produkcji ubrań, np. bawełnę i len. A co z logistyką i transportem?  Nie od […]

Czytaj dalej

KONTAKT

Way2Send Sp. z o.o.
ul. Bernardyńska 16a/U1
02-904 Warszawa
NIP: 9182162309
Regon: 061622330
KRS: 0000485721
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram