Pobieranie zamówień

Automatyczne pobieranie zamówień z dowolnego kanału sprzedaży

Jeśli prowadzisz sprzedaż w wielu miejscach i na wielu platformach to bez względu na liczbę kanałów sprzedaży wykorzystywanych w działalności, możesz wszystkie zamówienia gromadzić w jednym miejscu. Możemy je pobrać z dowolnego systemu sklepowego, platformy e-commerce, marketplace czy ERP tak, by ich realizacja odbywała się wyłącznie w ramach Way2Send. To dla Ciebie ułatwienie codziennej pracy i oszczędność czasu.

Zwrotna aktualizacja statusów zamówień na danym kanale

Automatyczne pobieranie zamówień jest ważne, ale jeszcze ważniejsze jest, by Twój klient wiedział, że jego zamówienie jest w dobrych rękach i znał status jego realizacji. Ważne statusy dotyczące przesyłki (takie jak „w realizacji”, „oczekuje na kuriera”, „dostarczone”) wysyłamy mailem do Twoich klientów lub przekazujemy do wskazanego systemu e-commerce. W ten sposób oszczędzamy Twój czas, a Twoim klientom gwarantujemy spokojne oczekiwanie na przesyłkę.

Zarządzanie i weryfikowanie statusów płatności

Klienci lubią mieć wybór wielu metod płatności. Z nami możesz zaoferować swoim klientom różne rodzaje płatności internetowych, także natychmiastowe. A my pomożemy Ci zarządzać zamówieniami i je weryfikować tak, abyś nie pakował zamówień, za które klient nie zapłacił. Pomożemy Ci zweryfikować status platnosci zamówienia, tak abys nie pakował zamówień, za które klient nie zapłacił. Niezaleznie czy korzystasz z… PayPal, PayU, Przelewy24, Tpay, przelew tradycyjny, COD (cash on delivery – płatność za pobraniem).

Możliwość modyfikowania zamówienia

Czy zdarza Ci się, że klient się rozmyśli, albo kliknie nie to, co trzeba? Niestety dzieje się tak dość często, ale z nami to nie problem. Way2Send umożliwia elastyczne modyfikowanie złożonych zamówień bez konieczności angażowania magazynu. To wygoda i spokój, zarówno dla Twoich pracowników, jak i klientów.

Rozdzielanie zamówień na magazyny

Posiadasz kilka magazynów? A co, jeśli produkty składające się na jedno zamówienie są w różnych magazynach? Dla nas to nie problem! Pomożemy rozłożyć zamówienie na tyle zleceń, ile potrzebujesz. Na tej podstawie magazyny przygotują paczki dla klienta. Cały proces dzieje się automatycznie, więc nawet nie musisz myśleć co, gdzie leży.

Gotowi na współpracę?
W Way2Send dostosowujemy się do Twoich potrzeb i procesów, dzięki czemu Twoja codzienna praca staje się zautomatyzowana, zoptymalizowana i bez błędów.
ZACZYNAMY?

Możliwość konfigurowania promocji

Coraz częściej sklepy stosują promocje niezwiązane z obniżką cen, np. polegające na dodaniu gratisu czy stworzeniu nowego zestawu produktowego. Way2Send pozwala tak skonfigurować promocje, abyś nie musiał poświęcać czasu na przeszkolenie pracowników przed każdą wyprzedażą. Twoi pracownicy nawet nie muszą wiedzieć, że właśnie się rozpoczęła kolejna oferta specjalna! System sam im powie, że oprócz zamówionych produktów mają zebrać i spakować dodatkowe elementy do zamówienia.

Obsługa towarów wirtualnych

Rynek produktów wirtualnych w ostatnich latach bardzo się rozwinął. Klienci coraz chętniej kupują e-booki, audiobooki, filmy czy programy komputerowe. Jeśli poszerzyłeś swoją ofertę o właśnie takie produkty, to po zakupie musisz je zupełnie inaczej obsłużyć. Nie można ich zebrać z półki i spakować do kartonu. Dostarczasz je do klientów drogą elektroniczną. Way2Send oddziela produkty fizycznie od cyfrowych. W przypadku produktów fizycznych nasz system przekazuje do magazynu informację o potrzebie ich spakowania. Pliki wirtualne natomiast system uwzględnia na dokumentach sprzedaży dla klientów (przy automatyzacji procesu wystawiania dokumentów).

Obsługa zestawów sprzedawanych na kanałach sprzedaży

Sprzedawanie zestawów produktów stało się ostatnio bardzo popularne. Zestawy zachęcają konsumentów do zakupu kilku produktów razem w lepszej cenie. Jeśli produkty wchodzące w skład zestawu nie są wcześniej skompletowane i znajdują się w różnych miejscach w magazynie, staje się to prawdziwym wyzwaniem dla Twojego zespołu. Na szczęście mamy na to rozwiązanie! Ty sprzedajesz produkty, a my przekazujemy do magazynu listę przedmiotów do spakowania, na której znajdują się artykuły, które tworzą nowy zestaw. Zyskujesz w ten sposób narzędzie do tworzenia dowolnych zestawów, a Twój klient – jeszcze jeden powód, by kupować w Twoim sklepie.

KONTAKT

Way2Send Sp. z o.o.
ul. Bernardyńska 16a/U1
02-904 Warszawa
NIP: 9182162309
Regon: 061622330
KRS: 0000485721
+48 22 355 01 67
biuro@way2send.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram