Pakowanie zamówień

Weryfikacja poprawności towarów pakowanych do zamówienia

Tuż przed włożeniem produktów do pudełka, Way2Send ponownie sprawdza czy na pewno wkładany towar jest tym, który wybrał klient. Jeśli wszystko się zgadza, system pozwoli spakować paczkę. Jeśli nie, pokaże, jaka jest niezgodność i do momentu, w którym nie zostanie zeskanowany poprawny towar, nie zamknie zamówienia. Oznacza to koniec problemu nieprawidłowo skompletowanych zamówień.

Możliwość zbiorczego nadawania

Zbiorcze nadawanie przyspieszy Twoją pracę przede wszystkim przy wprowadzaniu nowego towaru, pre-orderze czy wielu zamówieniach, w których jest jeden i ten sam produkt. Mając już spakowane towary, Way2Send wydrukuje etykiety do każdego zamówienia, zaczynając od najstarszego. Osoba pakująca nie musi wiedzieć nawet, które zamówienie właśnie obsługuje. Każde kolejne zamówienie będzie takie samo, a jedyna różnica to dane na etykiecie kurierskiej. Zbiorcze nadawanie przesyłek nigdy nie było łatwiejsze!

Skanowanie usług dodatkowych np. wypełniacz

Koszty, jakie ponosi firma przy pakowaniu zamówień internetowych to nie tylko praca magazynu czy biura obsługi klienta, ale też koszty produktów potrzebnych do pakowania, takich jak taśmy klejące, kartony różnego rodzaju i gabarytu, wypełniacze i bibułki czy ulotki. Wiedza o tym, ile takich rzeczy się zużywa, pozwala monitorować koszty, a także obserwować, czy coś nie wymaga optymalizacji. W przypadku fulfillmentu takie informacje pozwalają na rozliczenie z klientem wszystkich składowych zlecanej usługi, a Ty masz wszystkie koszty w sklepie pod stałą kontrolą.

Odkładanie zamówień nieskompletowanych

W momencie zebrania nieodpowiedniego towaru lub jego nieodnalezienia w magazynie (np. z powodu braku lub uszkodzenia) konieczne może się okazać odłożenie produktu do dalszego wyjaśnienia. W takiej sytuacji, po relokacji, system zapamiętuje, gdzie na regale „do wyjaśnienia” znajduje się takie zamówienie. Gdy sprawa zostanie wyjaśniona i doniesiony będzie brakujący towar, system wskaże konkretne miejsce na regale do wyjaśnienia, gdzie to zamówienie się znajduje. Dodatkowo w systemie jest dostępna opcja podpowiadania, które zamówienia mogą potencjalnie zawierać braki towarowe. W oparciu o te sugestie osoba sortująca podejmuje ewentualne decyzje o relokacji.

Gotowi na współpracę?
W Way2Send dostosowujemy się do Twoich potrzeb i procesów, dzięki czemu Twoja codzienna praca staje się zautomatyzowana, zoptymalizowana i bez błędów.
ZACZYNAMY?

KONTAKT

Way2Send Sp. z o.o.
ul. Bernardyńska 16a/U1
02-904 Warszawa
NIP: 9182162309
Regon: 061622330
KRS: 0000485721
+48 22 355 01 67
biuro@way2send.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram