Zwroty i reklamacje

Możliwość skanowania zwróconych towarów z dodaniem komentarza

Zwrot produktu od klienta wiąże się z wieloma czynnościami, które trzeba wykonać po otrzymaniu paczki. Dzięki Way2Send zidentyfikujesz oryginalne zamówienie, które zostało zwrócone, będziesz mógł dodać do niego komentarz (np. w postaci opisu stanu zwróconego produktu), jak i wgrać zdjęcia potwierdzające wykonywane czynności.

Przyjęcie towaru na magazyn lub odesłanie go do klienta

Rozpatrzenie zwrotu wcale nie kończy procesu. Ważna jest decyzja, co dalej zrobić z danym towarem. Masz w zasadzie tylko dwie możliwości:

  • przyjąć towar i z powrotem wystawić go na sprzedaż
  • odesłać zwrócony towar do klienta (np. w przypadku, gdy widać, że zamówione ubranie było noszone).
Way2Send wesprze Cię kompleksowo w obu przypadkach.

Gotowi na współpracę?
W Way2Send dostosowujemy się do Twoich potrzeb i procesów, dzięki czemu Twoja codzienna praca staje się zautomatyzowana, zoptymalizowana i bez błędów.
ZACZYNAMY?

KONTAKT

Way2Send Sp. z o.o.
ul. Bernardyńska 16a/U1
02-904 Warszawa
NIP: 9182162309
Regon: 061622330
KRS: 0000485721
+48 22 355 01 67
biuro@way2send.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram