Funkcje Way2Send

Szukasz rozwiązania, które pomoże Ci poukładać kwestie logistyczne w Twoim sklepie i dynamicznie rozwijać się na rynku e-commerce? Cały czas rozwijamy i dostosowujemy naszą platformę do zmieniających się realiów rynku i rośniemy razem z Twoim biznesem.?

Zobaczysz zaraz nasze najważniejsze funkcje i usługi. A jeśli potrzebujesz rozwiązania, którego tutaj nie ma – śmiało do nas napisz! Nasze możliwości są znacznie szersze, na pewno znajdziemy rozwiązanie dopasowane do Twoich potrzeb.

Pobieranie zamówień

Automatyczne pobieranie zamówień z dowolnego kanału sprzedaży

Jeśli prowadzisz sprzedaż w wielu miejscach i na wielu platformach to bez względu na liczbę kanałów sprzedaży wykorzystywanych w działalności, możesz wszystkie zamówienia gromadzić w jednym miejscu.

Zwrotna aktualizacja statusów zamówień na danym kanale

Automatyczne pobieranie zamówień jest ważne, ale jeszcze ważniejsze jest, by Twój klient wiedział, że jego zamówienie jest w dobrych rękach i znał status jego realizacji.

Zarządzanie i weryfikowanie statusów płatności

Pomożemy Ci zweryfikować status platnosci zamówienia, tak abys nie pakował zamówień, za które klient nie zapłacił.

Obsługa zestawów sprzedawanych na kanałach sprzedaży

Sprzedawanie zestawów produktów stało się ostatnio bardzo popularne. Zestawy zachęcają konsumentów do zakupu kilku produktów razem w lepszej cenie.

Obsługa zestawów sprzedawanych na kanałach sprzedaży

Sprzedawanie zestawów produktów stało się ostatnio bardzo popularne. Zestawy zachęcają konsumentów do zakupu kilku produktów razem w lepszej cenie.

Rozdzielanie zamówień na magazyny

Posiadasz kilka magazynów? A co, jeśli produkty składające się na jedno zamówienie są w różnych magazynach? Dla nas to nie problem! Pomożemy rozłożyć zamówienie na tyle zleceń, ile potrzebujesz.

Obsługa towarów wirutalnych

Rynek produktów wirtualnych w ostatnich latach bardzo się rozwinął. Klienci coraz chętniej kupują e-booki, audiobooki, filmy czy programy komputerowe. Jeśli poszerzyłeś swoją ofertę o właśnie takie produkty, to po zakupie musisz je zupełnie inaczej obsłużyć.

Możliwość konfigurowania promocji

Coraz częściej sklepy stosują promocje niezwiązane z obniżką cen, np. polegające na dodaniu gratisu czy stworzeniu nowego zestawu produktowego. Way2Send pozwala tak skonfigurować promocje, abyś nie musiał poświęcać czasu na przeszkolenie pracowników przed każdą wyprzedażą.

Sourcing i picking

Informacja o lokalizacji towaru

Niezależnie, gdzie magazynier zacznie ścieżkę kompletacji, otrzyma informacje, gdzie są najbliższe towary do zebrania.

Kompletacja zamówień

Way2Send daje Ci możliwość decydowania o tym, jak będzie wyglądać proces kompletacji. Możesz zbierać zamówienia wielotowarowe albo jednotowarowe. Jak Ci wygodniej!

Sortowanie towarów

Po zebraniu produktów magazynier przystąpi do sortowania. Way2Send podpowie mu, na którą półkę ma odłożyć dany produkt do określonego zamówienia oraz czy znajdują się na niej wszystkie produkty z listy.

Pakowanie zamówień

Weryfikacja poprawności towarów pakowanych do zamówienia

Tuż przed włożeniem produktów do pudełka, Way2Send ponownie sprawdza czy na pewno wkładany towar jest tym, który wybrał klient.

Możliwość zbiorczego nadawania

Zbiorcze nadawanie przyspieszy Twoją pracę przede wszystkim przy wprowadzaniu nowego towaru, pre-orderze czy wielu zamówieniach, w których jest jeden i ten sam produkt.

Skanowanie usług dodatkowych np. wypełniacz

Koszty, jakie ponosi firma przy pakowaniu zamówień internetowych to nie tylko praca magazynu czy biura obsługi klienta, ale też koszty produktów potrzebnych do pakowania, takich jak taśmy klejące, kartony różnego rodzaju i gabarytu, wypełniacze i bibułki czy ulotki.

Odkładanie zamówień nieskompletowanych

W momencie zebrania nieodpowiedniego towaru lub jego nieodnalezienia w magazynie (np. z powodu braku lub uszkodzenia) konieczne może się okazać odłożenie produktu do dalszego wyjaśnienia.

Zwroty i reklamacje

Możliwość skanowania zwróconych towarów z dodaniem komentarza

Zwrot produktu od klienta wiąże się z wieloma czynnościami, które trzeba wykonać po otrzymaniu paczki. Dzięki Way2Send zidentyfikujesz oryginalne zamówienie.

Przyjęcie towaru na magazyn lub odesłanie go do klienta

Rozpatrzenie zwrotu wcale nie kończy procesu. Ważna jest decyzja, co dalej zrobić z danym towarem. Masz w zasadzie tylko dwie możliwości.

Moduł produkcyjny

Rozpoznawanie i przekazywanie zamówień, które wymagają wyprodukowania lub modyfikacji do odpowiedniego działu

System Way2Send wyszuka wśród złożonych zamówień te, które wymagają działań po stronie działu produkcyjnego.

Pilnowanie statusów na produkcji bądź modyfikacji

Postęp pracy związanej z danym zamówieniem w dziale produkcji czy modyfikacji pozwoli przewidywać, za ile zostanie ono wysłane do odbiorcy.

Dodatkowe funkcje

Generowanie i drukowanie dokumentów handlowych

Na sprzedawcy spoczywa obowiązek dostarczenia klientowi dokumentu potwierdzającego zakup. Najczęściej takim dokumentem jest faktura lub paragon, który trafia na ogół do zamówienia. Way2Send pomaga skoordynować cały ten proces. Zamiast drukować i wkładać dokument do paczki, jeśli pozwalają na to przepisy prawa, system wyśle fakturę lub elektroniczny paragon do klienta. Skontaktuj się z nami, aby ustalić szczegóły.

Click&Collect

Jeśli oferujesz klientowi możliwość odebrania paczki w jednym z Twoich sklepów stacjonarnych, musisz dobrze przemyśleć cały proces. Jeśli masz dobrze poukładane procesy magazynowe i paczka szybko dotarła do sklepu stacjonarnego, to następnym ważnym krokiem jest poukładanie zamówień tak, aby w momencie przybycia klienta jego paczka została wydana mu jak najszybciej.

Drukowanie etykiet kurierskich

Way2Send umożliwia automatyczne drukowanie etykiet kuriera, którego klient wskazał w zamówieniu lub został wybrany przez biuro obsługi. Etykietę można wydrukować po zeskanowaniu ostatniego produktu lub w dowolnym momencie poprzez wybranie opcji wydruku.

Dropshipping

Jeśli realizujesz zamówienia metodą dropshippingu, jesteśmy w stanie usprawnić funkcjonowanie Twojej firmy i magazynu.

KONTAKT

Way2Send Sp. z o.o.
ul. Bernardyńska 16a/U1
02-904 Warszawa
NIP: 9182162309
Regon: 061622330
KRS: 0000485721
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram