Zalety Way2Send

Integracja systemów sprzedażowych, kurierskich i magazynowych.

Integrujemy systemy (polskie i zagraniczne), z których korzystają sklepy internetowe, stacjonarne, oraz magazyny w taki sposób, by tworzyły jeden organizm, w którym wszystkie informacje będą krążyć bez żadnych zakłóceń. Co to za systemy?

  • Platformy e-commerce
  • Marketplace
  • oprogramowanie ERP i WMS
  • systemy firm kurierskich

Jeśli sprzedajesz w wielu miejscach, na różnych platformach (własnych i obcych), pomożemy Ci pobrać wszystkie zamówienia i obsłużyć je w Way2Send lub przekazać do wskazanego systemu magazynowego, tak by ich realizacja odbywała się w jednym miejscu.

Umożliwimy automatyczne przekazywanie informacji o spakowanych paczkach do dowolnie wybranych systemów kurierskich, a w ustalonym momencie umożliwimy automatyczny druk listu przewozowego (etykiety) i zamówienie podjazdu (jeśli kurier nie podjeżdża codziennie).

Dzięki naszej technologii Twoi klienci będą dostawać najświeższe informacje o statusach realizacji zamówień od momentu rozpoczęcia pakowania aż do chwili dostarczenia do rąk własnych lub wybranego miejsca odbioru. Gwarantuje to wygodę i poczucie bezpieczeństwa zarówno Tobie, jak i Twoim klientom.

O wszystkich dostępnych integracjach przeczytasz w zakładce integracje

Dostosowanie funkcji systemu do różnych modeli biznesowych

Zadbaliśmy, aby firma Way2Send oferowała rozwiązanie wszechstronne i elastyczne – dopasowane do różnej skali i formy biznesu. Dlatego wśród naszych klientów są zarówno małe sklepy internetowe, jak i duże sieci handlowe. Współpracujemy ze sprzedawcami działającymi w modelu dropshipping i dostawcami usługi fulfillmentu.

Wsparcie na każdym etapie współpracy

Zawsze możesz na nas liczyć! Chętnie podzielimy się z Tobą naszą wiedzą i doświadczeniem. Działamy ramię w ramię tak, abyś mógł rosnąć ponad rynek, nie martwiąc się o to, czy szybko i bez pomyłki zrealizujesz pozyskane zamówienia! Wesprzemy Cię kompleksowo podczas:

  • zmiany modelu biznesowego,
  • wejścia na rynek zagraniczny,
  • uruchamiania sprzedaży na nowych platformach zakupowych i przy wielu innych okazjach!

Lepsza kontrola kosztów i skalowalność

U nas przejrzystość rozliczeń to absolutny priorytet. Działamy w modelu SaaS, co oznacza, że płacisz tylko za wykorzystane usługi (w przeliczeniu na wysłane paczki). Dzięki takiemu podejściu masz łatwy wgląd w swoje wydatki i możesz je kontrolować. Gdy Twoja sprzedaż spadnie, koszt usługi analogicznie będzie mniejszy.

To rozwiązanie, które szczególnie cenią firmy działające sezonowo. Jeśli jakiś okres w roku jest w Twoim sklepie mniej intratny, nie musisz się martwić wysokimi kosztami.

Kontrola nad realizacją zamówień

Każdy potrafi zapakować kilka paczek dziennie. Problem pojawia się, jak zamówień jest znacznie więcej. Dużo zamówień z wielu miejsc sprzedaży wymaga uporządkowanych procesów logistycznych tak, aby żadne zlecenie nie zostało pominięte i zostało zrealizowane według obietnicy złożonej klientowi.

Dzięki Way2Send zyskujesz kontrolę nad procesem kompletacji i pakowania zamówień – możesz je łączyć, dzielić, pakować pojedynczo lub zbiorczo i śledzić postęp na każdym etapie procesu. Dajemy Ci kompleksowy wgląd w zamówienia. W dowolnym momencie możesz łatwo sprawdzić, które zamówienia zostały już zrealizowane, a z którymi są jakieś problemy. Dowiesz się, jakie to problemy i które zamówienia nie zostały zrealizowane. Ta wiedza pozwoli Ci jeszcze ulepszyć jakość świadczonych usług.

Reakcja na zmiany w procesach biznesowych klienta

Zewnętrzne systemy oferowane na rynku cały czas się zmieniają. Naszym zadaniem jest ich stałe monitorowanie. Integracja z określonym rozwiązaniem nie jest jednorazowa. Firmy technologiczne i kurierskie zmieniają swoje API, udoskonalają swoje produkty i oferują coraz to nowe usługi. To wszystko wymaga zmian, a Ty nie musisz się o to martwić! To my je na bieżąco monitorujemy i gdy tylko jest taka potrzeba, zmieniamy i konfigurujemy tak, abyś nawet ich nie zauważył. Dzięki temu Twoja praca może przebiegać bez zarzutów.

Reakcja na zmiany rynkowe i prawne

Zmienia się prawo? Klęska urodzaju? Chwilowy zastój? Musisz dostosować się do tego, co zdarzyło się na rynku? Nie ma problemu! Dzięki nam jesteś w stanie szybko dostosować się nie tylko do zmian regulacyjnych, ale też i do tych rynkowych (takich jak np. pandemia covid-19). Z nami nie musisz się obawiać zmian, pomożemy dostosować Twój biznes do warunków zewnętrznych. Robimy to od lat dla wielu, wielu klientów.

KONTAKT

Way2Send Sp. z o.o.
ul. Bernardyńska 16a/U1
02-904 Warszawa
NIP: 9182162309
Regon: 061622330
KRS: 0000485721
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram