O nas

Jesteśmy tu po to, abyś mógł optymalizować procesy logistyczne i zwiększać zyski! U nas to Ty jesteś najważniejszy. Cały nasz zespół Way2Send pracuje na Twój sukces.

Nasza firma jest od lat tworzona przez doświadczonych ekspertów IT, logistyki i e-commerce. Takie unikalne połączenie kompetencji kluczowych dla Twojego rozwoju, gwarantuje, że z naszą pomocą będziesz w stanie:

  • optymalizować i automatyzować procesy logistyczne,
  • obniżać koszty prowadzenia działalności,
  • zwiększać rentowność biznesu.

Brzmi ciekawie? Poznaj nas bliżej!

DZIAŁ WDROŻEŃ

Nas poznasz prawdopodobnie w pierwszej kolejności po nawiązaniu współpracy. To my przeprowadzimy Cię przez proces wdrożenia. Zadbamy, aby wszystko poszło gładko i zgodnie z harmonogramem. Jeśli będziesz mieć jakieś pytania – chętnie odpowiemy! Przeszkolimy też Twoich pracowników, abyś nie musiał zaprzątać sobie tym głowy.

DZIAŁ IT

Choć może nie widać nas na froncie, to dzięki nam Way2Send działa bezpiecznie, sprawnie i niezawodnie. Stale dostosowujemy platformę do wymagań rynku i Twojego biznesu, między innymi wdrażając nowe integracje i funkcje. Chętnie Ci pomożemy, szczególnie gdy będziesz potrzebować rozwiązania szytego na miarę Twojej firmy.

DZIAŁ SPRZEDAŻY I MARKETINGU

To z nami nawiążesz pierwszy kontakt i bardzo się z tego cieszymy! W Way2Send sprzedaż i marketing to jeden dział, a nasi handlowcy i marketerzy pracują ramię w ramię, aby wszystkie materiały były dla Ciebie przejrzyste, pełne potrzebnych informacji i zrozumiałe. U nas nie ma miejsca na gwiazdki i drobny druk.

Chcemy, byś miał pewność, że dobrze trafiłeś. Dlatego staramy się przede wszystkim uważnie słuchać Twoich potrzeb i oczekiwań. To właśnie dzięki pogłębionym rozmowom handlowym nasze rozwiązanie jest dopasowane do Twojej firmy, a wszystko to, co otrzymasz – dopracowane do ostatniego szczegółu. Jesteśmy z Tobą w stałym kontakcie, wspierając na każdym etapie współpracy (tak, po podpisaniu umowy również!). Napisz do nas i przekonaj się, jak dobrze się z nami pracuje! :-)

Jak powstaliśmy

Jak to często w biznesie bywa, powstaliśmy, aby odpowiedzieć na powszechny problem na rynku e-commerce. Krzysztof Sykuła, nasz założyciel i obecny CEO zauważył, że na rynku nie ma firm, które umożliwiałby kompleksowe integracje między kurierami, platformami e-commerce, platformami zakupowymi i systemami zarządzania magazynem. Razem z Andrzejem Rybakiem i Andrzejem Nizio, Krzysztof stworzył Way2Send – kompleksowe rozwiązanie tego problemu. Dzisiaj Way2Send to platforma, która obsługuje ponad 1 milion zamówień miesięcznie dla ponad 300 klientów. Udostępniamy też możliwość integracji z ponad 190 systemami i platformami z całego świata.

KONTAKT

Way2Send Sp. z o.o.
ul. Bernardyńska 16a/U1
02-904 Warszawa
NIP: 9182162309
Regon: 061622330
KRS: 0000485721
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram