Szukasz rozwiązania, które pomoże Ci poukładać kwestie logistyczne w Twoim sklepie i dynamicznie rozwijać się na rynku e-commerce? Cały czas rozwijamy i dostosowujemy naszą platformę do zmieniających się realiów rynku i rośniemy razem z Twoim biznesem.?
Zobaczysz zaraz nasze najważniejsze funkcje i usługi. A jeśli potrzebujesz rozwiązania, którego tutaj nie ma – śmiało do nas napisz! Nasze możliwości są znacznie szersze, na pewno znajdziemy rozwiązanie dopasowane do Twoich potrzeb.
Pobieranie zamówień
Automatyczne pobieranie zamówień z dowolnego kanału sprzedaży
Jeśli prowadzisz sprzedaż w wielu miejscach i na wielu platformach to bez względu na liczbę kanałów sprzedaży wykorzystywanych w działalności, możesz wszystkie zamówienia gromadzić w jednym miejscu.
Zwrotna aktualizacja statusów zamówień na danym kanale
Automatyczne pobieranie zamówień jest ważne, ale jeszcze ważniejsze jest, by Twój klient wiedział, że jego zamówienie jest w dobrych rękach i znał status jego realizacji.
Rozdzielanie zamówień na magazyny
Posiadasz kilka magazynów? A co, jeśli produkty składające się na jedno zamówienie są w różnych magazynach? Dla nas to nie problem! Pomożemy rozłożyć zamówienie na tyle zleceń, ile potrzebujesz.
Sourcing i picking
Informacja o lokalizacji towaru
Niezależnie, gdzie magazynier zacznie ścieżkę kompletacji, otrzyma informacje, gdzie są najbliższe towary do zebrania.
Kompletacja zamówień
Way2Send daje Ci możliwość decydowania o tym, jak będzie wyglądać proces kompletacji. Możesz zbierać zamówienia wielotowarowe albo jednotowarowe. Jak Ci wygodniej!
Sortowanie towarów
Po zebraniu produktów magazynier przystąpi do sortowania. Way2Send podpowie mu, na którą półkę ma odłożyć dany produkt do określonego zamówienia oraz czy znajdują się na niej wszystkie produkty z listy.
Pakowanie zamówień
Weryfikacja poprawności towarów pakowanych do zamówienia
Tuż przed włożeniem produktów do pudełka, Way2Send ponownie sprawdza czy na pewno wkładany towar jest tym, który wybrał klient.
Możliwość zbiorczego nadawania
Zbiorcze nadawanie przyspieszy Twoją pracę przede wszystkim przy wprowadzaniu nowego towaru, pre-orderze czy wielu zamówieniach, w których jest jeden i ten sam produkt.
Skanowanie usług dodatkowych np. wypełniacz
Koszty, jakie ponosi firma przy pakowaniu zamówień internetowych to nie tylko praca magazynu czy biura obsługi klienta, ale też koszty produktów potrzebnych do pakowania, takich jak taśmy klejące, kartony różnego rodzaju i gabarytu, wypełniacze i bibułki czy ulotki.
Zwroty i reklamacje
Możliwość skanowania zwróconych towarów z dodaniem komentarza
Zwrot produktu od klienta wiąże się z wieloma czynnościami, które trzeba wykonać po otrzymaniu paczki. Dzięki Way2Send zidentyfikujesz oryginalne zamówienie.
Przyjęcie towaru na magazyn lub odesłanie go do klienta
Rozpatrzenie zwrotu wcale nie kończy procesu. Ważna jest decyzja, co dalej zrobić z danym towarem. Masz w zasadzie tylko dwie możliwości.
Moduł produkcyjny
Rozpoznawanie i przekazywanie zamówień, które wymagają wyprodukowania lub modyfikacji do odpowiedniego działu
System Way2Send wyszuka wśród złożonych zamówień te, które wymagają działań po stronie działu produkcyjnego.
Pilnowanie statusów na produkcji bądź modyfikacji
Postęp pracy związanej z danym zamówieniem w dziale produkcji czy modyfikacji pozwoli przewidywać, za ile zostanie ono wysłane do odbiorcy.
Dodatkowe funkcje
Generowanie i drukowanie dokumentów handlowych
Na sprzedawcy spoczywa obowiązek dostarczenia klientowi dokumentu potwierdzającego zakup. Najczęściej takim dokumentem jest faktura lub paragon, który trafia na ogół do zamówienia. Way2Send pomaga skoordynować cały ten proces. Zamiast drukować i wkładać dokument do paczki, jeśli pozwalają na to przepisy prawa, system wyśle fakturę lub elektroniczny paragon do klienta. Skontaktuj się z nami, aby ustalić szczegóły.
Click&Collect
Jeśli oferujesz klientowi możliwość odebrania paczki w jednym z Twoich sklepów stacjonarnych, musisz dobrze przemyśleć cały proces. Jeśli masz dobrze poukładane procesy magazynowe i paczka szybko dotarła do sklepu stacjonarnego, to następnym ważnym krokiem jest poukładanie zamówień tak, aby w momencie przybycia klienta jego paczka została wydana mu jak najszybciej.