Kim jesteśmy i co robimy?
Integracje Way2Send
Branża logistyczna coraz częściej wykorzystuje zaawansowane rozwiązania technologiczne, które opierają się na automatyzacji, robotyzacji i sztucznej inteligencji. W efekcie firmy logistyczne i handlowe mogą pracować sprawniej i szybciej realizować zamówienia. Rozwiązania, które już funkcjonują, obejmują roboty, pojazdy autonomiczne i zaawansowane narzędzia dla pracowników (tzw. wearables). Zobaczmy, jak te rozwiązania kształtują przyszłość dostaw i logistyki już teraz.
Personalizacja to jedna z najskuteczniejszych strategii sprzedażowych w e-commerce. W skrócie chodzi o to, aby dostosować ofertę i komunikację do poszczególnych osób na podstawie ich zainteresowań i wcześniejszych zakupów. Założenie jest proste – klient będzie bardziej skłonny złożyć zamówienie na produkt, którego aktualnie poszukuje, lub którym jest zainteresowany. Jak możesz wdrożyć tę strategię w swoim sklepie internetowym?
Chociaż pandemia covid-19 skończyła się już jakiś czas temu, to takie aspekty gospodarki, jak produkcja i logistyka potrzebowały sporo czasu, aby wrócić na właściwe tory. I chociaż dzisiaj, wszystko jest już w zasadzie w porządku, ważne jest, aby wyciągnąć lekcje z tego globalnego kryzysu, który przecież miał ogromny wpływ także na branże retail i e-commerce. W tym wpisie prezentujemy kilka ważnych lekcji, z których skorzystają wszyscy właściciele sklepów internetowych.
Opinie o Way2Send