Jaki jest must have sklepu internetowego?

Budując własny sklep internetowy, musimy pamiętać o tym, że doświadczenie kupującego online jest zupełnie inne niż to ze świata realnego.

Ale po kolei.

Zacznijmy od oferty, czyli opisu produktu, jego zdjęcia, opinii klientów. Pełni ona rolę offlinowego dotyku, zapachu czy testowania. Dlatego rzetelny, ale też zrozumiały i działający na zmysły plus emocje, opis produktu wraz z odpowiednim zdjęciem decydują o tym, czy ktoś zwróci uwagę na nasz produkt czy nie.

Cena ma znaczenie już w tym momencie, kiedy wiemy, że chcemy kupić produkt, który nam się spodobał.

Najważniejszym elementem e-commerce jest koszyk. To on decyduje o tym, czy transakcja dochodzi do skutku albo czy klient, czując się źle na którymś z etapów robienia zakupów, porzuca go i ucieka. Najlepiej sprawdza się jego prostota.

Kolejna sprawa – komunikacja z klientem. Zarówno ta podczas robienia zakupów, jak i ta po sfinalizowaniu transakcji czy z czasu pomiędzy kolejnymi zakupami zwana również marketingiem.

Są jeszcze narzędzia do realizacji zamówień – technologia, która pomoże nam szybko i bez pomyłek przygotować paczkę dla klienta.

Potrzebujesz pomocy?

Prowadzisz własny magazyn, duży sklep, zastanawiasz się nad otworzeniem własnego e-commerce? Wypełnij poniższy formularz. Doradzimy, podpowiemy jak optymalnie zorganizować wszystkie procesy.
Way2Send