Jak przewidzieć klęskę urodzaju?

Klęska urodzaju – to coś, o czym marzy każdy przedsiębiorca, ale też coś, czego każdy zaczynający sklep jest pewien. Przecież marketing zadziała, klienci pokochają moje produkty, więc wystarczy mieć dużo zamówień i na pewno damy radę… i tu często pojawia się niespodzianka. Zbyt duża ilość zamówień w krótkim czasie może rozbić nasz biznes w drobny mak.

Dlaczego?

Bo nie będziemy w stanie tych wszystkich zamówień spakować! Jak się przed tym ustrzec?

Po pierwsze ustalić swoje cele biznesowe oraz je ciągle monitorować. Jeśli widzimy, że nasz biznes rośnie w siłę, że zamówień mamy coraz więcej, bo inwestycje w marketing i markę zadziałały, lepiej przygotujmy się na zmiany, które spowodują, że udźwigniemy ten sukces.

Jeśli nie mamy odpowiedniego raportowania, nie zauważymy w odpowiednim czasie własnego rozwoju, a wtedy problemy szybko się pojawią wraz z klęską urodzaju.

Potrzebujesz pomocy?

Prowadzisz własny magazyn, duży sklep, zastanawiasz się nad otworzeniem własnego e-commerce? Wypełnij poniższy formularz. Doradzimy, podpowiemy jak optymalnie zorganizować wszystkie procesy.
Way2Send