Jak optymalizować aktualizację stanów magazynowych?

Technologia Way2Send w pełni kontroluje stan magazynu i aktualizuje go w oparciu o przyjęcia dostaw i wysyłki towarów.

Przy każdym złożonym zamówieniu na kanale sprzedaży stan magazynowy automatycznie się pomniejsza.

Dzieje się to w systemie ERP klienta za pomocą odpowiedniego dokumentu, wystawianego w momencie nadania paczki dla zamówień opłaconych lub w chwili odebrania paczki przez klienta dla zamówień COD, aby uniknąć wystawiania korekty, jeśli paczka wróci do nadawcy.

Pilnujemy również, aby stan magazynu precyzyjnie pokazywał dane w momencie przejściowym obsługi zamówienia, kiedy towar sprzedał się już, ale jeszcze nie ma wystawionych dokumentów handlowych. 

Zwiększanie stanu magazynu dokonuje się za pomocą odpowiedniego dokumentu, na przykład faktury zakupu czy przyjęciem zewnętrznym (tzw. PZ). Klient wprowadza je do swojego systemu ERP, a Way2Send, w oparciu o stan z tego systemu, automatycznie aktualizuje dane na wszystkich kanałach sprzedaży.

Way2Send aktualizuje również stany pomiędzy platformami sprzedażowymi.

Podsumowując: aktualizacja stanu magazynu odbywa się tylko po uprzedniej informacji z systemu klienta na podstawie dokumentów księgowych lub potwierdzających przyjęcie na magazyn.

Potrzebujesz pomocy?

Prowadzisz własny magazyn, duży sklep, zastanawiasz się nad otworzeniem własnego e-commerce? Wypełnij poniższy formularz. Doradzimy, podpowiemy jak optymalnie zorganizować wszystkie procesy.
Way2Send