Czym trzeba się kierować w doborze platformy sprzedażowej?

Zanim się zdecydujemy na określoną platformę sprzedażową, warto odpowiedzieć sobie na kilka pytań, na przykład:

  • jak złożony jest mój e-commerce, czyli ilu mam dostawców towaru i ile produktów;
  • czy znam się na IT;
  • gdzie będę magazynował towar i gdzie pakował zamówienia;
  • jaki budżet przeznaczam na platformę sklepową.

Na rynku dostępne są gotowe rozwiązania typu IdoSell, Shoplo, Shoper czy kanadyjski gigant – Shopify, które działają w modelu SAAS. Polecam je dla tych, którzy zaczynają działalność i mają małą ilość SKU, ale też dla bardziej rozwiniętych biznesów, których procesy realizacji zamówień nie są skomplikowane.

Jeśli jednak mamy już bardziej rozbudowany handel online, zachęcam do stworzenia sklepu uszytego na miarę – zgodnie z własnymi wymaganiami.

W tym przypadku można sięgnąć po takie technologie, jak PrestaShop, WooCommerce, AtomStore czy Magento. 

Potrzebujesz pomocy?

Prowadzisz własny magazyn, duży sklep, zastanawiasz się nad otworzeniem własnego e-commerce? Wypełnij poniższy formularz. Doradzimy, podpowiemy jak optymalnie zorganizować wszystkie procesy.
Way2Send